လမ္းေတြက အေကြ႕အေကာက္မ်ားတယ္။ ျမစ္ေတြက အလွည္႕အပက္ မ်ားတယ္။ ကိုတို႕ စာဖိုေဆာင္ေတြကလည္း အေျပာင္းအလဲမ်ားတတ္ၾကတယ္။ တစ္ရြာတစ္ပုဒ္ဆန္း ဆိုသလိုေပါ႕။
ကိုတို႕ရဲ႕စာဖိုေဆာင္ေတြက ထုတ္တဲ႕ ဟင္းနာမည္ေတြ ၊ မီႏူးေတြဟာ ဟိုတယ္ တစ္ခုနဲ႕ တစ္ခု၊ စားေသာက္ဆိုင္ တစ္ဆိုင္နဲ႕ တစ္ဆိုင္၊ ဘာမွ သိပ္မကြာၾကပါဘူး။ မီႏူးေရးတဲ႕ စာဖိုမူး ၊ အဆင္ေျပမဲ႕ရာသီေပၚ အသီအႏွံေတြ၊ ေနာက္ ဟင္းပြဲ ျမန္ျမန္ထုတ္ႏိုင္မဲ႕ အခ်ိန္ကို တြက္ခ်က္ ၾကည္႕ျပီး အဆင္ေျပေအာင္ ဟင္းပြဲ ထုတ္ၾကရတာပါ။ ကို ေျပာခ်င္တာက ဟင္ပြဲ အသစ္အဆန္းဆိုတာ ေတာ္ေတာ္ေလး ရွားပါတယ္။ update ျဖစ္ေနတဲ႕ ဟင္းပြဲေတြဆိုတာကလည္း ဒီ ဟင္းပြဲ အေဟာင္းေတြ၊ အေျခခံေဆာ႕စ္ ေတြ နဲ႕တီထြင္တတ္တဲ႕ စာဖိုမူးေတြရဲ႕ စိတ္ဆႏၵ နဲ႕ ပက္သက္ႏိုင္ပါတယ္။ တစ္ႏိုင္ငံရဲ႕ ယဥ္ေက်းမူ႕ကို ပံုတူကူးခ်သလိုမ်ဳိး ဟင္းပြဲေတြကိုလည္း ကူးခ်ရတာပါပဲ။ အေျပာင္းအလဲ ရိွႏိုင္ပါတယ္။ ပါ၀င္ပစၥည္းေတြ အတိအက် ရခ်င္မွ ရပါမယ္။ ရာသီဥတု၊ စားသံုးသူေတြရဲ႕ အၾကိဳက္နဲ႕ ကုန္က်စားရိတ္ အေပၚမူတည္ျပီး ကြဲလြဲသြားႏိုင္ပါတယ္။ အဓီက ပါ၀င္ရမဲ႕ ဟာေတြကိုေတာ႕ ေျပာင္းလို႕မရဘူးေပါ႕ဗ်ာ။ ဥပမာ BLT sandwich မွာ bacon, lettuce , tomato ေတြဟာ အဓိကျဖစ္ပါတယ္။ ၀က္သားမစားရင္ေတာ႕ ဧည္႕သည္မွာၾကားခ်က္အေပၚမူတည္ျပီး အသား ေျပာင္းလဲထည္႕ေပးရတာေပါ႕။
စာဖိုမူးေတြဟာ အယူသည္းလို႕လည္း မရရွာပါဘူး။ ဧည္႕သည္က သည္လိုေလး လုပ္ေပးပါဆိုရင္ အဆင္ မေျပ ေျပ ေအာင္ လုပ္ေပးရပါတယ္။ Customer is always right ဆိုတဲ႕ စကား ဟိုတယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သံုးၾကပါတယ္။ တကယ္ ရစ္တတ္တဲ႕ ဧည္႕သည္နဲ႕ေတြ႕ရင္လည္း မလြယ္ပါဘူး။ မပ်င္းရင္ေတာ႕ ေရးၾကည္႕ပါအံုးမယ္။
စာဖိုမူးေတြဟာ အယူသည္းလို႕လည္း မရရွာပါဘူး။ ဧည္႕သည္က သည္လိုေလး လုပ္ေပးပါဆိုရင္ အဆင္ မေျပ ေျပ ေအာင္ လုပ္ေပးရပါတယ္။ Customer is always right ဆိုတဲ႕ စကား ဟိုတယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သံုးၾကပါတယ္။ တကယ္ ရစ္တတ္တဲ႕ ဧည္႕သည္နဲ႕ေတြ႕ရင္လည္း မလြယ္ပါဘူး။ မပ်င္းရင္ေတာ႕ ေရးၾကည္႕ပါအံုးမယ္။
ေရးပါ ။ စိတ္ပါ၀င္စားစြာေစာင့္ဖတ္ပါတယ္။ ဒီမွာလဲ chef အလုပ္လုပ္ေနတာဆိုေတာ့ ဖတ္ရတာ မျငီးေငြ ့ပါဘူး။
ReplyDelete